Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

6 Ιουν 2013

Καλώς ήρθες Καλοκαίρι

Ξέρετε ένα τραγούδι πολύ γνωστό που λέει:  

"Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτι σου
στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου..."

Έτσι είμαι και εγώ, ετοιμάζω ταξίδι. Σκεφτόμουν να πάω στο Λονδίνο αλλά θα το αφήσω λίγο ακόμα να περιμένει. Έτσι και αλλιώς Λονδίνο και καλοκαίρι δεν μου ακούγεται ωραία. Ενώ για μένα το καλακαίρι = νησί = Ελλάδα

Ξέρω πολύ καλά σε ποιο νησί θα πάω
(και μην βιατείτε να πείτε Κάρπαθο, δεν είναι αυτό)
Έχω και τα εισιτήρια
Έχω την παρέα
και ψάχνω το ξενοδοχείο,
θα είναι μία όμορφη εβδομάδα, μία ολόκληρη εβδομάδα για να γεμίσουν οι μπαταρίες, για βουτιές, για ξεκούραση, για χαλάρωση, για αναζωογόνηση, μία εβδομάδα γεμάτη κέφι, χαρά και πολλά Coctails.

κερασμένα....


Δεν υπάρχουν σχόλια: