Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

28 Οκτ 2013

Κάτι Νέο... που ήταν παλιό...


Φίλοι μου καλησπέρα σας,

Όπως ήδη ξέρετε, το βιβλίο μου έχει αλλάξει κατά πολύ και έχει πάρει την τελική του μορφή. Ήταν ένα "νήπιο" στην αρχή, που μετά μεγάλωσε και αναπτύχθηκε και τώρα περνάει τα πρώτα στάδια της "ωριμότητας" του.

Σας ετοιμάζω κάτι καινούργιο με αφορμή τα δεύτερα γενέθλια του βιβλίου μου. Κάτι νέο που το είχα στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν είχα τον χρόνο να το πραγματοποιήσω, γιατί εκτός από χρόνο απαιτεί και συνεχή προσπάθεια.

Θα είναι ένα νέο κανάλι επικοινωνίας μαζί σας, με το κοινό που τόσο επίμονα μου το ζητούσε και εγώ δίσταζα. Ήρθε λοιπόν η ώρα ΚΑΙ γι΄αυτό.

Σε λίγες μέρες κοντά σας, με περισσότερα νέα.

Και οι μέρες πέρασαν και όσοι είστε φίλοι μου στο Facebook σίγουρα θα έχετε καταλάβει για τι πράγμα σας μιλάω. Μα φυσικά για την σελίδα των Παράλληλων Σκέψεων στο Facebook.

Η σελίδα αυτή είχε ετοιμαστεί από τον περασμένο Απρίλιο, όμως επειδή ξέρω πόση δουλειά και κόπος απαιτείται για το λεγόμενο community building και ειδικά για το  engagement είπα να την αφήσω για όταν θα είχα περισσότερο χρόνο.

Όχι τώρα δεν έχω περισσότερο χρόνο αλλά νομίζω είναι απαραίτητο αυτό το κανάλι επικοινωνίας μεταξύ μας, καθώς είναι πιο άμεσο και πιο "αληθινό"

Περιμένω λοιπόν φίλοι μου να κάνετε Like στην σελίδα μου Σελίδα Παράλληλες Σκέψεις....
και σε παριμένω να ανταλλάξουμε τις... σκέψεις μας.
enjoy

Δεν υπάρχουν σχόλια: