Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

23 Ιουν 2013

Ότι θυμάσαι χαίρεσαι...

Φτάνουμε στο τέλος του Ιούνη, έξω έχει πολλή πολλή ζέστη και οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε γυρίσει από κάποια παραλία.

Συγχαρητήρια! Είστε από τους τυχερούς...

Κάποιοι άλλοι άτυχοι σαν κι εμένα, δεν έχουν αυτήν την δυνατότητα. Τουλάχιστον όχι ακόμα... Με την ευκαιρία λοιπόν λίγου χρόνου που βρήκα είπα να δημοσιεύσω την ομιλία που έκανα στον Όμιλο Καρπαθίων Νέων πριν λίγους μήνες.

Ναι, ξέρω ότι θυμάμαι χαίρομαι... αλλά δεν πρόλαβα νωρίτερα δυστυχώς. Τρέξιμο καταλαβαίνετε.

Την ομιλία θα την βρείτε πατώντας κλικ πάνω στην κόκκινη λέξη. (ομιλία). Είναι μία ομιλία σύντομη, περιεκτική και διασκεδαστική.

Βασική αρχή μου είναι να μην κουράζω το κοινό μου και αυτό προσπάθησα και αυτήν την φορά. Οι νέοι της Καρπάθου είναι καταπληκτικοί και θα κάνουν πολλά πράγματα στο μέλλον για τα οποία θα είμαστε υπερήφανοι.

Η συζήτηση που ακολούθησε μετά την ομιλία ήταν υπέροχη και ξέρετε τι κατάλαβα; Ότι δεν είμαι μόνο εγώ η "τρελή" έχει και άλλους... Και πολύ χειρότερους από μένα και αυτό είναι κάτι που με ανακουφίζει.

Καλή ανάγνωση φίλοι μου.
Σας ευχαριστώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: