Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

28 Μαρ 2013

Καλή Σαρακοστή


Είναι Σαρακοστή και κάθε Σαρακοστή αισθάνομαι τύψεις (!) επειδή ποτέ δεν νηστεύω το κρέας, επειδή δεν εξομολουγούμαι, επειδή δεν πάω στην εκκλησία, επειδή δεν περιμένω την ημέρα του Πάσχα να βάλω τα "καλά" μου και να περπατήσω στο κόκκινο χνουδωτό χαλί της εκκλησίας μας στο Όθος που συνήθως βρίσκομαι. 

Για κάποιον περίεργο και ανεξήγητο λόγο τα είχα καλά με τον εαυτό μου και με τους αγαπημένους μου, δεν ξέρω αν υπάρχει θεός, δεν ξέρω καν αν αυτός ο θεός που τελικά μπορεί και να υπάρχει λέγεται Ιησούς Χριστός ή κάπως αλλιώς, πάντως εμένα με καθοδηγούσε στον σωστό δρόμο κάθε φορά, και κάθε τι γινόταν όπως ακριβώς έπρεπε να γίνει, για να πάρω το μάθημα μου, να περάσω τις δοκιμασίες μου και τελικά να μάθω από αυτές. Ναι! Όλα έγιναν στην εντέλεια. 

Ήμουν καλή στο σχολείο και τα είχα μπερδέψει λίγο με την ζωή για τον εξής απλό λόγο. 

"Στο σχολείο διδάσκεσαι ένα μάθημα και μετά περνάς μία δοκιμασία (τεστ) 
Στην ζωή περνάς μία δοκιμασία που σου διδάσκει ένα μάθημα"
                                                                        Tom Bodett
                                                                 Αμερικάνος Συγγραφέας. 

Και επειδή σας έλεγα για τη νηστεία και την Σαρακοστή, σας έχω και ένα άλλο γνωμικό που είναι τόσο αληθινό και όποιος καταλάβει, κατάλαβε. 

"Η μοναξιά είναι για το πνεύμα ό,τι η νηστεία για το σώμα:
Θανάσιμη όταν διαρκέσει πολύ, αλλά αναγκαία"
                                                                             Vounenargues, 1715-1747
                                                                               Γάλλος Γνωμικογράφος

Καλή Σαρακοστή φίλοι μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: