Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

4 Φεβ 2013

Diamonds are for ever


Όταν είσαι χαρούμενη μετά από πολλά χρόνια και όταν επιτέλους τα πράγματα σου πάνε όπως  έπρεπε να πηγαίνουν χρόνια τώρα…

Όταν έχεις διώξει ό,τι αρνητικό στοιχείο πάνω σου σε μείωνε και σε στεναχωρούσε, όταν επιτέλους παραδέχεσαι ότι δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι ή να ντρέπεσαι γιατί είσαι τόσο καθαρή και ακτινοβολείς  όσο ένα πραγματικό διαμάντι,

Tότε ναι ρε, δώσε  Rihanna.  « Shine bright like a diamond»



Αφιερωμένο εξαιρετικά σε μένα. 


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

What's up? Πες μας, καλέ!

Μαρία είπε...

Ανώνυμε θα σου πω όταν μου πεις το όνομα σου και εφόσον σε γνωρίζω προσωπικά ή έχουμε ξαναμιλήσει στο παρελθόν.

Ανώνυμος είπε...

Με λένε Μαρία κι εμένα, πέρσι είχαμε ανταλλάξει μερικά μέιλ και είχα παραγγείλει ένα βιβλίο σου. Είμαι εγώ που άφησα σχόλιο και στο σκυλάκι ως "ευτυχισμένη σκυλομαμά". Φέισμπουκ δεν έχω, και επίθετο θα μου επιτρέψεις να μην πω εδώ. Αν ανατρέξεις σε περσινά μέιλ ίσως με θυμηθείς!

Μαρία είπε...

Κατάλαβα ποια είσαι Μαρία μου, το βιβλίο στο έχω έτοιμο και θα σου το στείλω αύριο ή μεθαύριο.

Θυμάμαι αυτήν την έκφραση, "ευτυχισμένη σκυλομαμά"

Και εγώ έχω μία μαύρη γάτα, την Άρτεμις αλλά είναι ψεύτικη όμως με κάνει να χαίρομαι στ΄αλήθεια.
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Όχι καλέ, το βιβλίο το πήρα στα χέρια μου πέρσι! Άλλη Μαρία είμαι. Αυτά παθαίνουμε για να έχουμε συνηθισμένο όνομα. Απλώς χάρηκα που διάβασα ότι χαίρεσαι, είδα και τις φωτογραφίες από το Άστυ και είπα να δώσω ένα παρών. Αυτό είναι όλο. Καλή συνέχεια.

Μαρία είπε...

σόρυ για την παρεξήγηση,
είναι και μια άλλη Μαρία που περιμένει βιβλίο μου αυτήν την περίοδο και μπερδεύτηκα.

Αν δεν κάνω λάθος μένεις κοντά στον Κεραμεικό θα χαιρόμουν να ερχόσουν και να μου πεις και σχόλια για το βιβλίο.

Ευχαριστώ πολύ.