Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

29 Ιαν 2013

Η αγάπη έρχεται στο τέλος !


Έρχεσαι μ' ένα γεια 
φεύγεις με δυο φιλιά
πάντοτε βιαστικά
λέγοντας «δε θ' αργήσω»
Δίνουμε ραντεβού
μέσα μας και παντού
σίγουρα πιο μετά
θα σου τηλεφωνήσω
Όλο αναβολές
όλο ξεχνάω να ζήσω
μα τότε έρχεται

Η στιγμή
για περισσότερα
περισσότερα θαύματα
αναπάντεχα
εκεί που έλεγες
θα 'μαι πάντα χαμένος
η αγάπη έρχεται στο τέλος
Για περισσότερα
περισσότερα θαύματα
ανεξήγητα
εκεί που κρύφτηκες
σε καρφώνει το βέλος
η αγάπη έρχεται στο τέλος

Λόγια που δε μου λες
μάτια που δε μου κλαις
μένουν οι ενοχές
για εκείνα τα ταξίδια
«Έκλεισε» είπα εγώ
«έκλεισε» και εσύ
ταξίδεψε η ψυχή
κι εμείς εδώ στα ίδια
Όσα έχω ονειρευτεί
τόσα έχω ακυρώσει
μα πάντα έρχεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: