Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

12 Ιαν 2013

Δεν μπορείς να έχεις 5000 φίλους, χωρίς να έχεις 1 εχθρό

(τίτλος του βιβλίου που περιγράφει την ζωή του Zack Zuckerberg ιδρυτή του Facebook)

Το πόσο πολύ μ΄αρέσουν τα Social media θα το έχετε καταλάβει όσοι με έχετε "φίλη" σε κάποιο από αυτά. Είμαι τόσο εξαρτημένη που δεν μπορώ να είμαι σε κάποιο σημείο που δεν θα έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο πάνω από 2 μέρες μετα βίας. 

Πολλές φορές μάλιστα, έχω πει ότι θα κάτσω στο Facebook μόνο για δέκα λεπτά, ίσα ίσα για να κοιτάξω τα  μηνύματα μου και έχω βρεθεί κολλημένη ώρες να σχολιάζω από το πόσο μ΄αρέσει το frozen yogurt έως την αναπτυξιακή πολιτική της Ελλάδας και την ανεργία. 

Ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό, αλλά η πλειοψήφία από εσάς, όμως δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι θα το παραδεχτείτε δημόσια όπως εγώ. Ξέρω επίσης και ότι κάποιοι πάνε στην δουλειά τους και το μόνο που κάνουν είναι να είναι όλη μέρα στο Facebook ενώ την ίδια στιγμή παραπονιούνται για τον μικρό μισθό που παίρνουν και παρακαλούν πότε θα τους εξιλεώσει ο ερχομός της εκάστοτε Παρασκευής. 

Το ότι τα γράφω αυτά δεν σημαίνει κιόλας ότι τα κατακρίνω έτσι; Μην παρεξηγηθούμε. Έτσι κι΄αλλιώς καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι του αρέσει στα πλαίσια της νομιμότητας. Και ποια είμαι άλλωστε εγώ που θα κατακρινω τις ενέργειες των άλλων. 

Το μόνο που θέλω να πω είναι, ότι τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία μεγάλη παγίδα για τους μοναχικούς ανθρώπους. Σημ: Μοναχικός άνθρωπος μπορεί να ειναι και κάποιος/α παντρεμένος/η με οικογένεια, κάποιος/α με μακροχρόνια σχέση, κάποιος/α με πολλούς φίλους που ποτέ δεν καταφέρνει να συναντήσει. 

Είναι παγίδα γιατί εκτός από τον χρόνο που σπαταλάμε, μπορούμε να πέσουμε θύμα πολλών κακοπροαίρετων ανθρώπων ή άλλων που άλλοι είναι στην πραγματικότητα και άλλον εαυτό παρουσιάζουν. Δεν είναι δε απίθανο, να παρασυρθούμε τόσο, ώστε να χάσουμε τους πραγματικούς φίλους μας από την πλάνη των 500, 1000 ή και 3000 εικονικών φίλων που μας αποθεώνουν καθημερινά με τα like και τα comments τους. 

Η ουσία όμως είναι ότι ποτέ κανένα μηχάνημα όσο έξυπνο και αν ήταν, δεν κατάφερε να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή και την προσωπική επικοινωνία. Αυτό να το θυμάστε εσείς και εγώ μαζί σας. 

Καλό βράδυ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: