Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

31 Δεκ 2012

Ο πλούτος των εθνων.

Τελευταία μέρα του χρόνου σήμερα και οι περισσότεροι κάνουμε απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς και σχέδια για την επόμενη.

Συνήθως οι προηγούμενες χρονιές είχαν βάσανα, στεναχώριες, λύπες και πολλά άλλα που θέλουμε να ξεχάσουμε. Την ίδια στιγμή έχουμε την ελπίδα ότι το 2013 θα μας φέρει όλα αυτά που μας έλειπαν.

Συγνώμη αναγνώστες μου που θα σας χαλάσω το όνειρο, αλλά τίποτα δεν θα συμβεί. Και έχω την βεβαιότητα, ότι στο τέλος του 2013 και στις αρχές του 2014 θα κάνουμε τους ίδιους απολογισμούς και θα ευχόμαστε το ίδιο.

Χωρίς να το παίζω έμπειρη, θα σας πω ότι αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο μοναδικός πλούτος και μάλιστα πλούτος που δεν γίνεται να χαθεί με καμία χρεοκοπία, πλούτος που δεν φορολογείται, πλούτος που δεν υπόκειται σε καμία υποτίμηση, είναι αυτός ο πλούτος που βρίσκεται στο μυαλό μας.

Για το νέο έτος το μόνο που θα ευχηθώ πέρα από το να είμαστε υγιείς, είναι να χρησιμοποιούμε το μυαλό και την λογική μας περισσότερο. Να διαβάζουμε όχι για να αποκτήσουμε γνώσεις αλλά για να αποκτήσουμε παιδεία, για να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε, τον τρόπο που δρούμε και αντιδρούμε.

Δεν υπάρχουν σωτήρες δυστυχώς ή ευτυχώς. Κανένας πολιτικός διεφθαρμένος ή μη, δεν θα μπορέσει να φέρει την αλλαγή στην χώρα μας εάν πρώτα εμείς οι ίδιοι δεν αλλάξουμε νοοτροπία.

Θα τελειώσω αυτό το κείμενο με μία ευχή- συμβουλή που μου είχε γράψει ένας καθηγητής μου στο Λύκεο. Ο αγαπημένος μου φιλόλογος κος Σπύρος Μιλήνης. Μου είχε πει λοιπόν να ζω την ζωή μου "με λογική και μ όνειρο"

Καλή χρονιά σε όλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: