Welcome

Εδώ θα βρείτε σκέψεις, όνειρα, ελπίδες, φιλοδοξίες, ανησυχίες και πολύ στρες. Έναν κόσμο που ισορροπεί ανάμεσα στην φαντασία και στην πραγματικότητα.

Τις μεγάλες αντιθέσεις και τα αντικρουόμενα συναισθήματα.

Εδώ θα βρείτε παιδικές φαντασιώσεις και την βαρβαρότητα του ρεαλιστμού που βιώνει κανεις, όταν μεγαλώσει.

Όλα εδώ, με μπόλικη χρυσόσκονη, τυλιγμένα με ζάχαρη, με γεύση γλυκό κεράσι, με μυρωδιά τριαντάφυλλου και βανίλιας. Όλα εδώ, σε ένα ποτήρι, να τα πιείτε και να ευχαριστηθείτε.

Καλώς ήρθατε στον κόσμο τον δικό μου.

18 Φεβ 2012

Επιστροφή λοιπόν...

Επιστροφή λοιπόν, που; σε ανθρώπους; σε μέρη; σε καταστάσεις;
Ό,τι και αν είναι αυτό εγώ επιστρέφω.
Είναι καλό να επιστρέφεις; Δεν ξέρω... εγώ επιστρέφω...
Θέλω να μείνω εδώ και να αλλάξουν μόνο τα κακώς κείμενα στην ζωή μου.
Αλλά θα μου πείτε... Μόνο εσύ το θες αυτό;  Όλοι μας το θέλουμε αυτό.
Δεν θέλω να μην κοιμάμαι τα βράδια γιατί θα σκέπτομαι το τι χαράτσι θα σκεφτεί η αγαπημένη μας κυβέρνηση ώστε να μας φορολογήσει ξανά και ξανά, δεν θέλω να ξανακούσω για κρίση, δεν θέλω να ξανακούσω ειδήσεις, για Ευρωπαίους εταίρους, για Eurogroup και Μέρκελ.
Θέλω να κάτσω εδώ και να χαζεύω, έτσι ξέγνοιαστη όπώς ήμουν μέχρι πριν λίγο καιρό.
Θέλω τα όνειρα που μου κλέψατε, θέλω πίσω τα βράδια που δεν κοιμόμουν αλλά έκλαιγα, θέλω πίσω την ζωή μου, θέλω να φύγει ο φόβος για το μέλλον μου.
Θέλω η χώρα μου να πάει μπροστά γιατί υπάρχουν άνθρωποι σωστοί και ευσυνείδητοι που θα την πάνε. Και αν χρειαστεί να βοηθήσω και εγώ, θα βοηθήσω, με τον τρόπο μου, κάποιος τρόπος θα υπάρχει.
Θέλω ξανά να ελπίζω, θέλω ξανά να ονειρεύομαι μέρη μακρινά και όμορφα, θέλω πίσω την αθωότητα μου, θέλω τον Βαλεντίνο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: